30 Ocak 2012 Pazartesi

Makina Nakışlarım..

Bir günde bu kadar post paylaşılır mı bilmem.. : )) ama günlerdir yoktum herşeyi bir çırpıda paylaşmak geliyo içimden..

yaptıklarım.., yapıyor olduklarım.., yapacaklarım..  hepsini bi günde yayınlasam olur mu acaba???  : ))

bugün günüm fotoğraf  çekmekle geçti sırada makina nakışlarım var.. yayın-lı-yo-rumm..


masa örtüsü aslında bu yaptığım nakış ama yeni evimizde masaya yer kalmayınca sehpanın üzerinde duruyo kendileri..



bu da yakından görünüşü..





konsol önü örtüsü..



orta sehpa..



yakından çekim..



bu da peçete köşesi yakın çekimi..



iki yıl kadar oluyo bu nakışları yapalı.. halk eğitim makina nakışı kursuna gitmiştim orada yaptım tabi evde de devam ettim yapmaya.. annemin emektar makinasıyla..
köşe kıvırmaları dahil pikosunu da kendim yaptım.. severek yaptım severek kullanıyorum..

Sevgiyle kalın..

3 yorum: